Vectra C 2.0t - rough idle

Re: Vectra C 2.0t - rough idle

Postprzez psooya » 08 kwi 2021 13:17

maciejk0367 napisał(a):Soory bardzo,.... ACW031 w praktyce powyżej 37KM na cylinder ma problemy przy wyższych obciążeniach i tzw "bucie"...
Sprawdzone w realnych warunkach i w czasie testów, i np. w audi 1.8Turbo 4cylindry i 163KM , czyli tylko 40.75KM/cylinder,
przy wyższych prędkościach i obciążeniach wskutek za małej wydajności problem w postaci wypadania zapłonów i innych błędów.

Przy Hyunday wersja USA 3.8V8 300KM i wtryskiwacz ACW03 zamontowany przez inny warsztat, nie dawał rady w zakresie 1500-3000 obrotów i max dysza i auto "muł", mnożnik max 1.89 , a od 4.000 obrotów dolanie benzyny 15-25%...i w sumie dopiero od tego obszaru silnik ciagnął....nie licząc wyskakującego komunikatu "wtryskiwacze gazowe całkowicie otwarte ..." który wyskakiwał przy ostrym dodaniu gazu.
W świetle tych faktów nadal będziecie polecać ACW03 do prawie 44KM/cylinder?

Tak nawiasem wspomnę,że mam instrukcję AC.SA dołączaną do pierwszych wtryskiwaczy lpg ACW03 (w postaci małej książeczki) w której tabela jasno określa wydajność na maksymalnie ok 38KM/cylinder....nowe instrukcje mają już wyższe dane...

Wg mnie i moich obserwacji, gdy mamy mocne auto i nasz styl jazdy nie jest "toczeniem się" ACW03 można założyć maksymalnie do 35KM/cylinder, a przy wyższej mocy na cylinder zakładamy ACW03BFC.....
ACW03BFC jest dostępny i nie musimy ryzykować problemami.
Wszystko co opisałem jest u mnie potwierdzone praktycznie w autach i podczas eksploatacji, także może należy uwzględnić w tabelach.
Pozdrawiam.

Z wydajnością wtryskiwaczy 031BFC pojawia się problem, gdy ABSOLUTNE ciśnienie (mierzone manometrem) na wejściu wtryskiwacza przekracza 2 Bary. Więc jak mamy silnik turbo to nie trudno o taką sytuację. Pozostałych wtryskiwaczy nie testowałem.
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, VOODOO LPG, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 4473
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris TS 1.5 VVTi
Instalacja: Qbox basic, ac w031, ac r02

Re: Vectra C 2.0t - rough idle

Postprzez maciejk0367 » 08 kwi 2021 21:41

Forum AC.SA ....więc "mus" :wink: polecać ACW03/ACW03BFC itp
Ja osobiście często używam Yeti i Yeti Plus, oraz Hany......chociaż niebieska 1.3 ohma jest awaryjna... :wink:
Jeep Grand Cherokee "WG" 4.7V8 Pb/Lpg Stag300QmaxBasic,
Chrysler Voyager "Jajco" 2.4Pb/Lpg Stag4QboxBasic,
Chrysler PTCruiser "pita" 2.0 Pb/Lpg Stag200GoFast
maciejk0367
 
Posty: 76
Dołączył(a): 14 lip 2014 12:03
Lokalizacja: Olszewo-Borki
Samochód: Jeep Grand Cherokee 4.7V8
Instalacja: Stag300QmaxBasic

Re: Vectra C 2.0t - rough idle

Postprzez psooya » 08 kwi 2021 22:50

A ja mialem yeti i 60kkm i zaczynaly lac, dojechaly do 90 i zgon wiec wole barracudy do tej pory do 100kkm zadna nie padla.
Akurat w031 bardzo często wybieram bo to fajny wtrysk a że nie robie turbolotow bo sie nie nadaja do gazu to nie mam z tym problemow i ogólnie sobie chwale. Przy odpowiednio wiekszej dyszy opędzi i turbo tylko cisnienie różnicowe 1.0 bar.
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, VOODOO LPG, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 4473
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris TS 1.5 VVTi
Instalacja: Qbox basic, ac w031, ac r02

Poprzednia strona

Powrót do STAG-4 QBOX BASIC, PLUS , STAG QMAX PLUS , QMAX BASIC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron