przez FMOne » 04 lis 2017 17:47
Hi
okazało się że muszę użyć TAP-03/2 , a nie /1
zamontowałem i silnik się włącza, ale jest parę ale...
po wstępnej kalibracji mam takie coś ... co jest źle ??
- jak mam ustawić to obciążenie by na biegu jałowym przy ok 700obr nie pokazywało ok 45% obciążenie
poziom mam 0,5-2,5V
na biegu jałowym mam 1.4V wg programu - to tak ustawić ??
bo na odpuszczeniu nogi z gazu spada obciążenie nawet do ok 0%, ale potem wraca do ok 45%
na biegu jałowym zrobić by ile było procent ??
- brak wskazań z cewki mimo podłączeniu (kąt rzeczywisty i emulowany), próg mam ustawiony na 3V, zmniejszyć ??
-wał korbowy i wałek rozrządu (oba podłączone)oba zasilane są 8V, a po podłączeniu miernika mają 0,5-0,6V to próg zmniejszyć obu na 0,5V ??
- pokazuje zakłócenia sygnału na wale i silnik nierówno pracuje, ale na pętli jest ok
podczas pełnej kalibracji wyskoczyła ta informacja i silnik dopiero zaczął poprawnie pracować po ponownym uruchomieniu (wcześniej tego nie miałem) może to być wina podłączenia ? lub tapa (jest używany)
tap podłączony jest ok 50cm od PCMa zalutowane i w rurce termo-kurczliwej oraz potem cała wiązka w izolacji parcianej, więc powinno być ok, co może być nie tak ??
poza tym jak tak jechałem (2D absolutna) była ustawiona na 0% to auto 2-3x prawie zgasło w czasie jazdy bez dodawania gazu - równe obroty, złe ustawienia czy może być uwalony TAP ??
- Załączniki
-

-

-

-

-

-

-
