STAG 500 DIS

STAG DIESEL , STAG QBOX OBD , STAG AFR , STAG CHIP TUNING, STAG MOBILE

Re: STAG 500 DIS

Postprzez Marcin Dziewiątkowski » 12 gru 2017 09:50

Istnieje taki plan .
marcin.dziewiatkowski@ac.com.pl

Pracownik AC S.A.

Pomoc Techniczna AC
Avatar użytkownika
Marcin Dziewiątkowski
 
Posty: 1653
Dołączył(a): 13 mar 2014 13:47

Re: STAG 500 DIS

Postprzez marek1404 » 15 gru 2017 09:47

Witam,

Chciałem zapytać, co z silnikami forda ecoboost? Czy ten system będzie można do nich zaadoptować? Czy na instalację do tych silników trzeba będzie jeszcze poczekać?
Chciałem zapytać jakie jest prawdopodobieństwo że będzie można ją zakupić na początku roku?
marek1404
 
Posty: 12
Dołączył(a): 14 gru 2017 12:01
Samochód: Ford Galaxy

Re: STAG 500 DIS

Postprzez Marcin Dziewiątkowski » 15 gru 2017 10:03

Te silniki pracują bez problemów ze STAGiem 400 , więc też nie powinno być problemów z 500tką , ale raczej połowa roku nie początek.
marcin.dziewiatkowski@ac.com.pl

Pracownik AC S.A.

Pomoc Techniczna AC
Avatar użytkownika
Marcin Dziewiątkowski
 
Posty: 1653
Dołączył(a): 13 mar 2014 13:47

Re: STAG 500 DIS

Postprzez marek1404 » 15 gru 2017 12:13

A czy jest pan w stanie sprawdzić mi czy kod silnika TNWA (2.0 EcoBoost) jest możliwy do zagazownaia instalacją STAG 400. I z drugiej strony, jak Pan uważa czy warto poczekać na 500kę pół roku czy 400 będzie pewniejsza??
marek1404
 
Posty: 12
Dołączył(a): 14 gru 2017 12:01
Samochód: Ford Galaxy

Re: STAG 500 DIS

Postprzez PiotrKonieczny1 » 16 gru 2017 00:08

Jak sytuacja z Mercedes Benz typ silnika M278 (408KM). Czy warto czekać? Ile jeszcze będzie trwało wprowadzanie instalacji na rynek dla odbiorców ostatecznych?
Powoli tracę nadzieję..
PiotrKonieczny1
 
Posty: 7
Dołączył(a): 07 maja 2017 01:00
Samochód: mercedes

Re: STAG 500 DIS

Postprzez RafalLegnica » 18 gru 2017 13:07

Czy wiadomo jakie warsztaty otrzymają już tą instalację? Czy taka informacja będzie dostępna przed dystrybucją, aby zarezerwwoać termin?
Czy na 100% ma być na rynku już w pierwszym kwartale?
RafalLegnica
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15 gru 2017 19:12
Samochód: Audi

Re: STAG 500 DIS

Postprzez senq87 » 26 gru 2017 11:35

W przypadku montażu w tym momencie instalacji opartej na stag 400dpi i chęci podmiany na stag 500dis jak dużo komponentów będzie zgodnych?
senq87
 
Posty: 6
Dołączył(a): 23 lut 2011 01:31
Samochód: siena 1.2 8v
Instalacja: lovato+stag100

Re: STAG 500 DIS

Postprzez marek1404 » 17 sty 2018 09:10

Czy ktoś się orientuje jak przebiegają pracę wdrożeniowe 500ki? Premia w pierwszym kwartale nadal aktualna? Może znamy już jest jakoś konkretniejszy termin?
marek1404
 
Posty: 12
Dołączył(a): 14 gru 2017 12:01
Samochód: Ford Galaxy

Re: STAG 500 DIS

Postprzez Ircowiecc » 22 lut 2018 21:55

Premiera i chwalenie się Stag 500 Dis odbyła się prawie rok temu i na tym się zakończyło od tego czasu słychać tylko sprzedaż końcówka roku 2017 . pierwszy kwartał 2018 , teraz połowa 2018 itd itd itd . Najbardziej wkurzające jest te lekceważenie i brak konkretnych pewnych informacji .
Ircowiecc
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 paź 2017 20:00
Samochód: Touran 1,4TSI

Re: STAG 500 DIS

Postprzez Marcin Dziewiątkowski » 23 lut 2018 17:30

TNWA - jeździ se Stagiem 400 , Mercedes tylko STAG 500 ,a pytanie kiedy ? niestety , auta kolejne jeżdżą , muszą zrobić odpowiednie dystanse, żeby ostatecznie produkt mógł na rynek trafić dopracowany, żeby "nie robić testów na klientach" jak robi dzisiaj branża automotive.
marcin.dziewiatkowski@ac.com.pl

Pracownik AC S.A.

Pomoc Techniczna AC
Avatar użytkownika
Marcin Dziewiątkowski
 
Posty: 1653
Dołączył(a): 13 mar 2014 13:47

Re: STAG 500 DIS

Postprzez Ircowiecc » 24 lut 2018 16:39

Marcin Dziewiątkowski napisał(a):TNWA - jeździ se Stagiem 400 , Mercedes tylko STAG 500 ,a pytanie kiedy ? niestety , auta kolejne jeżdżą , muszą zrobić odpowiednie dystanse, żeby ostatecznie produkt mógł na rynek trafić dopracowany, żeby "nie robić testów na klientach" jak robi dzisiaj branża automotive.


Panie Marcinie nadal żadnych konkretów ,marek samochodów mamy kilkadziesiąt a modeli kilkaset jak nie kilka tysięcy , zanim dopracujecie sterownik do jednego modelu to na rynek wejdą dwa nowe , to jest koło zamknięte ! wypuście na rynek co macie i z czasem dodawajcie i aktualizujcie nowe modele . Tym co robicie od roku zniechęcacie przyszłych klientów i złą opinie wyrabiacie. Trzeba było siedzieć cicho zrobić testy dopracować wszystko , zrobić patent i wtedy zrobić premierę i wejść na rynek z hukiem a teraz to są niewypały a wejście będzie jak kapiszony :/
Ircowiecc
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 paź 2017 20:00
Samochód: Touran 1,4TSI

Re: STAG 500 DIS

Postprzez Marcin Dziewiątkowski » 25 lut 2018 16:34

Temat jest znacznie głębszy niż może się zdawać, nasz system musi być całkowicie wolny od wad systemów "ciekłych" konkurencyjnych firm, to dzisiaj kluczowe przy jednoczesnym zapewnieniu, że zachowamy w pełni sprawne elementy układu benzynowego. Produkt ma trafić do OEM *(tu nie trzeba tłumaczyć wymagań producentów ). Dodatkowo pojawiło się kilka nowych sterowników benzynowych ze specyficznym sterowaniem pompy wysokiego ciśnienia, co wiązało się z rozszerzeniem "hardware'owym" sterownika STAG 500. Jeszcze chwila ... prace/testy już naprawdę niedługo się zakończą.
marcin.dziewiatkowski@ac.com.pl

Pracownik AC S.A.

Pomoc Techniczna AC
Avatar użytkownika
Marcin Dziewiątkowski
 
Posty: 1653
Dołączył(a): 13 mar 2014 13:47

Re: STAG 500 DIS

Postprzez psooya » 26 lut 2018 13:12

Dorzućcie do zestawu możliwość współpracy z reduktorem wolnym od wad - tj od praw fizyki. Jak taki zestaw się pojawi to chętnie przetestuję.
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, VOODOO LPG, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 4147
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris TS 1.5 VVTi
Instalacja: Qbox basic, ac w031, ac r02

Re: STAG 500 DIS

Postprzez Marcin Dziewiątkowski » 27 lut 2018 09:15

Przecież wiemy, że w tym systemie reduktor służy tylko "nadganianiu" dawki ...
marcin.dziewiatkowski@ac.com.pl

Pracownik AC S.A.

Pomoc Techniczna AC
Avatar użytkownika
Marcin Dziewiątkowski
 
Posty: 1653
Dołączył(a): 13 mar 2014 13:47

Re: STAG 500 DIS

Postprzez psooya » 27 lut 2018 09:25

Ale w jakiej ilości. 20 bar na wtrysku pb.... beda takie same problemy z dawka jak w 4 generacji. Tylko w tych silnikach nie bedzie możliwości poprawy bledu.
Większość daje faza lotna. Bedą problemy przez podcisnienie co by nie nadganialo dawka bedzie zla - tego sie oszukac nie da.
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, VOODOO LPG, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 4147
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris TS 1.5 VVTi
Instalacja: Qbox basic, ac w031, ac r02

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do NOWE PRODUKTY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość