STAG DIESEL

STAG DIESEL , STAG QBOX OBD , STAG AFR , STAG CHIP TUNING, STAG MOBILE

STAG DIESEL

Postprzez Marcin Dziewiątkowski » 01 gru 2014 09:46

Najważniejsze cechy sterownika STAG Diesel:
1. obsługa silników diesla do 8 cylindrów w trybie sekwencyjnym,
2. obsługa silników diesla do 16 cylindrów w trybie niesekwencyjnym,
3. możliwość dotrysku LPG lub CNG,
4. zaawansowany algorytm sekwencyjnego wtrysku gazu,
5. precyzyjne dawkowanie gazu oparte na aktualnym zapotrzebowaniu silnika,
6. pomiar oraz kontrola ilości wtryskiwanego oleju napędowego w pojazdach z silnikami typu common rail
7. rozbudowany algorytm ochrony silnika
8. kontrola temperatury spalin dla zapewnienia bezpieczeństwa jednostki napędowej,
9. możliwość odczytu szerokopasmowej sondy lambda możliwość kontroli składu mieszanki poprzez niezależną szerokopasmową sondę lambda dedykowaną do silników diesla, (możliwość dodatkowego montażu w przypadku gdy sonda nie występuje w silniku),
10. obsługa aut wyposażonych w tempomat,
11. obsługa elektronicznego przełącznika B/G LED401,
12. możliwość zachowania mocy po konwersji na tym samym poziomie w pojazdach z silnikami typu common rail,
13. system autokalibracji,
14. możliwość modyfikacji sekwencji wtrysku gazu

Dane szczegółowe : http://www.ac.com.pl/pl/produkt/386/stag-diesel
Ulotka : http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... lPL_01.pdf

p_stag_diesel_386__1_546a1715bde0f.jpg
marcin.dziewiatkowski@ac.com.pl

Pracownik AC S.A.

Pomoc Techniczna AC
Avatar użytkownika
Marcin Dziewiątkowski
 
Posty: 1340
Dołączył(a): 13 mar 2014 13:47

Re: STAG DIESEL

Postprzez AdamWołosowicz » 17 kwi 2015 09:01

Dzień dobry.
Zamontowałem Staga Diesla do Opla Astry 1.7 CDTI - silnik Isuzu 100 KM.
Odczucia:
Moc w górę- nie wiem o ile , ale odczuwalnie ( nie hamowany)
Zużycie:
Po przejechaniu 650 km w cyklu mieszanym- diesel 3.6 l + 2,5 l gazu na 100 km ( wcześniej zużycie około 6 -6,2 l/100km)
AdamWołosowicz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 08 lis 2013 10:24

Re: STAG DIESEL

Postprzez psooya » 17 kwi 2015 11:27

Tak szacując oszczędzasz około 7zł na każde 100km, czyli gdzieś 40kkm potrzeba mniej więcej na zwrot. Jak dużo jeździsz to w sumie się opłaca przy założeniu, że zrobisz autem z ponad 100kkm...
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 3520
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris 99r 1.0 VVTi
Instalacja: 300ISA2,TAP03,MX-HS211,Alaska,

Re: STAG DIESEL

Postprzez Marcin Dziewiątkowski » 19 kwi 2015 14:05

Oczywiście czym auto więcej jeździ więcej tym lepiej, im ma ciężej tym lepiej :) a kierowca ma dodatkowo uśmiech na twarzy bo jak gaz wchodzi to i mocy przybywa .
marcin.dziewiatkowski@ac.com.pl

Pracownik AC S.A.

Pomoc Techniczna AC
Avatar użytkownika
Marcin Dziewiątkowski
 
Posty: 1340
Dołączył(a): 13 mar 2014 13:47

Re: STAG DIESEL

Postprzez psooya » 19 kwi 2015 19:49

Mocy przybywa ale i koszty rosną :-/
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 3520
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris 99r 1.0 VVTi
Instalacja: 300ISA2,TAP03,MX-HS211,Alaska,

Re: STAG DIESEL

Postprzez Marcin Dziewiątkowski » 20 kwi 2015 08:37

psooya napisał(a): i koszty rosną :-/
... wręcz odwrotnie.
marcin.dziewiatkowski@ac.com.pl

Pracownik AC S.A.

Pomoc Techniczna AC
Avatar użytkownika
Marcin Dziewiątkowski
 
Posty: 1340
Dołączył(a): 13 mar 2014 13:47

Re: STAG DIESEL

Postprzez psooya » 20 kwi 2015 08:54

No nie do końca dwa przeglądy jeden w SKP drugi raz lub dwa razy w roku(zależnie od przebiegu) w PWS (czy innym) tak nie do końca. Zresztą ja już powoli przekonuje się do gazu ale w zapalniczkach i kuchenkach :( Co za pech a zarazem pomysłowość Panów z Japonii :((((( Jak ja policzyłem swoje koszty związane z nauką LPG, problemami i usterkami to wyszłoby drożej jakbym jeździł zarówno do mechaników jak i gazowników. Gdy robię sam to za usługę nie płacę lecz to nie jest taka czysta oszczędność.
Spróbuję zrobić swoją kalkulację to poślę na PW.
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 3520
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris 99r 1.0 VVTi
Instalacja: 300ISA2,TAP03,MX-HS211,Alaska,

Re: STAG DIESEL

Postprzez AdamWołosowicz » 24 kwi 2015 08:18

Koszty kosztami, ale gdy pierwszy raz przejechała się żona i na pytanie "no i jak ?" odpowiedziała " czemu ten samochód tak lekko jedzie ?"--------------bezcenne!! :D
AdamWołosowicz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 08 lis 2013 10:24

Re: STAG DIESEL

Postprzez encore » 24 kwi 2016 14:41

Ciekawy jestem jak gozodiesel rozwinie sie w ciągu kilku nastepnych lat.
Na razie to rozwiazanie AC i innych porducentów jest na rynku od przynajmniej 5 lat i patrząc na to globalnie żadnej kariery nie zrobiły.
Czas płynie a rynek gazodiesla nie istnieje i nie ma chyba szans żeby w tym stuleciu odpalił.
Niestety jest to tylko ciekawostka techniczna i nic więcej jak na ten moment.

Jak jest inaczej to niech AC poda przykład 10 klientów firmowych którzy założyli gozodiesla w swojej flocie.
...... hmmmmmmmmm.......
10 nie da rady , to moze chociaż ............3 klientów typu B2B?
auto gaz , instalacje gazowe, strojenie AFR instalacji gazowej LPG. Regulacji i strojenie instalacji LPG.
Avatar użytkownika
encore
 
Posty: 12
Dołączył(a): 14 lut 2012 16:53
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Citroen
Instalacja: Stag 300

Re: STAG DIESEL

Postprzez Marcin Dziewiątkowski » 25 kwi 2016 08:33

Spokojnie proszę spać, nie obawiając się o rozwój "gazodiesla" .
marcin.dziewiatkowski@ac.com.pl

Pracownik AC S.A.

Pomoc Techniczna AC
Avatar użytkownika
Marcin Dziewiątkowski
 
Posty: 1340
Dołączył(a): 13 mar 2014 13:47

Re: STAG DIESEL

Postprzez encore » 26 kwi 2016 22:31

Śpię spokojnie jestem gazownikiem z bardzo długim stażem.
Miałem krotki incydent z instalacjami do dieasla prawie wszystkich polskich producentów.
To był krótki incydent.
Z zalem przekonałem się że z różnych powodów to ślepa uliczka. Przynajmniej przez kolejne 4-5 lat tak jeszcze będzie.
To ciekawy nowy segment rynku ale niestety to nie wypaliło.
Pan wie i ja wiem jakie są powody że gazodiesel to niewypał, nie chodzi tylko o czysto techniczne aspekty ale też o inne.

Większość firm chwalacych się ile to oni załozyli gazodiesli ma sprawy w sądzie o odszkodowania albo komorników na głowie.

Dlatego z ciekawości , bez żadnej złośliwości jeszcze raz zadam pytanie, proszę podać przynajmniej 3 klientów typu B2B , floty gdzie jeździ wasz gozodiesel.
Bo przecież o indywidualnych montażach gazodiesla nie ma sensu rozmawiać an i chwalić się że wasza (AC) Toyota pomyka na gazie.
auto gaz , instalacje gazowe, strojenie AFR instalacji gazowej LPG. Regulacji i strojenie instalacji LPG.
Avatar użytkownika
encore
 
Posty: 12
Dołączył(a): 14 lut 2012 16:53
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Citroen
Instalacja: Stag 300

Re: STAG DIESEL

Postprzez Marcin Dziewiątkowski » 27 kwi 2016 08:41

Nie jest to miejsce to takich dyskusji , a dziś około 900 samochodów jeździ na naszym dieslem, a produkt oficjalnie na rynku w sprzedaży ok. 1,5 roku i mogę Pana zapewnić ,że nie ani jednej sprawy w sądzie czy "gdziekolwiek indziej " dotyczącej uszkodzeń czy jakikolwiek niedomagać systemu . Szczegóły na temat naszych klientów/flot etc może Pan uzyskać na szkoleniach lub kontaktując się menadżerem projektu .
marcin.dziewiatkowski@ac.com.pl

Pracownik AC S.A.

Pomoc Techniczna AC
Avatar użytkownika
Marcin Dziewiątkowski
 
Posty: 1340
Dołączył(a): 13 mar 2014 13:47

Re: STAG DIESEL

Postprzez kasiarzsc » 27 sie 2017 00:54

info o dieslu na gaz wszędzie jest jako diesel gaz, a nie dual fuel
dual fuel (podwójne paliwo), zwany też gazo diesel. Zasilanie silnika następuje poprzez ograniczenie wtryskiwania oleju napędowego i zastąpienie go LPG. Olej napędowy podawany jest w ilości umożliwiającej inicjację samozapłonu w cylindrze (5 do 30 proc.), resztę stanowi gaz. Takie rozwiązanie, choć tańsze od mono fuel, jest również związane ze sporymi kosztami. Oprócz montażu instalacji gazowej wymaga też systemu ograniczającego dawkę oleju napędowego.- gdzie znajdę więcej info i części do tego systemu??
kasiarzsc
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19 sty 2017 01:35
Samochód: New beetle
Instalacja: stag200GoFast

Re: STAG DIESEL

Postprzez psooya » 27 sie 2017 09:19

Wcale nie trzeba i nie w każdym klekocie da się ograniczyć dawkę. W CR tak a na pompie mechanicznej juz nie a gaz można dodać w obu przypadkach gdzie w jedynym będzie taniej i może mocniej a w drugim tylko mocniej. Przeszkodą w działaniu systemu będzie uklad egr który skutecznie zmniejszy ilość tlenu a co za tym idzie możliwość dodania gazu.
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 3520
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris 99r 1.0 VVTi
Instalacja: 300ISA2,TAP03,MX-HS211,Alaska,


Powrót do NOWE PRODUKTY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość