Strona 7 z 7

Re: TAP 03

PostNapisane: 25 sie 2018 20:48
przez lion_rapid
Abstrahując od problemów z softem, czy któryś z wariatorów AC obsłuży ten silnik?

Re: TAP 03

PostNapisane: 25 sie 2018 21:11
przez psooya
Powiem jak podlaczysz oscyloskop pod ckp jaki ma byc. Nie montuje tego do niemcow bo nie ma potrzeby. Musisz znac ilosc impulsow i dlugosc przerwy np 36 - 2 czyli 34 impulsy i dwa pola puste. Albo kogos kto wie jesli nie ma w manualu do tapa 01 lub 02.

Re: TAP 03

PostNapisane: 25 sie 2018 21:31
przez lion_rapid
W manualu do TAPa nie ma tego silnika.
Tam są trzy czujniki, dwa na wale i jeden na wałku.
Pierwszy czyta jedno wycięcie (w sumie to dwa) na przeciwwadze.
Drugi czyta zęby wieńca koła zamachowego (135 zębów).
Trzeci czyta wałek.

Pierwszy czujnik to nic innego jak "przerwa" aby ECU wiedziało od którego momentu odliczać zęby na wieńcu.

Pierwszy i drugi czujnik to zwykłe czujniki.
Trzeci to hall.

Wszystkie trzy trzeba przestawiać razem o ten sam kąt.
Ewentualnie można się pokusić o przestawianie razem tylko pierwszego z trzecim ale tylko co 360/135 = 2.(6) stopnia (lub jego wielokrotność) ale nie wiem czy to zadziała.

Re: TAP 03

PostNapisane: 26 sie 2018 11:53
przez psooya
To sie chyba nie uda bo przestawiał bym tylko głowny ale jak synchro jest osobno to tap raczej nie ogarnie bo to synchro jest istotne. Trzeba poczekac na pracownika AC poza tym nawet jak 03 to ogarnie to same kłopoty.

Re: TAP 03

PostNapisane: 07 lis 2018 12:51
przez FMOne
a Volvo S80 1999 2,8 T6 272KM jaki tap 03??

Re: TAP 03

PostNapisane: 13 lis 2018 14:17
przez Marcin Dziewiątkowski
W tym Volvo TAP03/01.

Re: TAP 03

PostNapisane: 13 lis 2018 15:14
przez FMOne
Dzięki za info