Vectra C 2.0t - rough idle

Re: Vectra C 2.0t - rough idle

Postprzez Marcin Dziewiątkowski » 30 mar 2021 08:24

USe AC W031 easilly will handle.
marcin.dziewiatkowski@ac.com.pl

Pracownik AC S.A.

Pomoc Techniczna AC
Avatar użytkownika
Marcin Dziewiątkowski
 
Posty: 1850
Dołączył(a): 13 mar 2014 13:47

Re: Vectra C 2.0t - rough idle

Postprzez maciejk0367 » 30 mar 2021 10:44

Soory bardzo,.... ACW031 w praktyce powyżej 37KM na cylinder ma problemy przy wyższych obciążeniach i tzw "bucie"...
Sprawdzone w realnych warunkach i w czasie testów, i np. w audi 1.8Turbo 4cylindry i 163KM , czyli tylko 40.75KM/cylinder,
przy wyższych prędkościach i obciążeniach wskutek za małej wydajności problem w postaci wypadania zapłonów i innych błędów.

Przy Hyunday wersja USA 3.8V8 300KM i wtryskiwacz ACW03 zamontowany przez inny warsztat, nie dawał rady w zakresie 1500-3000 obrotów i max dysza i auto "muł", mnożnik max 1.89 , a od 4.000 obrotów dolanie benzyny 15-25%...i w sumie dopiero od tego obszaru silnik ciagnął....nie licząc wyskakującego komunikatu "wtryskiwacze gazowe całkowicie otwarte ..." który wyskakiwał przy ostrym dodaniu gazu.
W świetle tych faktów nadal będziecie polecać ACW03 do prawie 44KM/cylinder?

Tak nawiasem wspomnę,że mam instrukcję AC.SA dołączaną do pierwszych wtryskiwaczy lpg ACW03 (w postaci małej książeczki) w której tabela jasno określa wydajność na maksymalnie ok 38KM/cylinder....nowe instrukcje mają już wyższe dane...

Wg mnie i moich obserwacji, gdy mamy mocne auto i nasz styl jazdy nie jest "toczeniem się" ACW03 można założyć maksymalnie do 35KM/cylinder, a przy wyższej mocy na cylinder zakładamy ACW03BFC.....
ACW03BFC jest dostępny i nie musimy ryzykować problemami.
Wszystko co opisałem jest u mnie potwierdzone praktycznie w autach i podczas eksploatacji, także może należy uwzględnić w tabelach.
Pozdrawiam.
Jeep Grand Cherokee "WG" 4.7V8 Pb/Lpg Stag300QmaxBasic,
Chrysler Voyager "Jajco" 2.4Pb/Lpg Stag4QboxBasic,
Chrysler PTCruiser "pita" 2.0 Pb/Lpg Stag200GoFast
maciejk0367
 
Posty: 76
Dołączył(a): 14 lip 2014 12:03
Lokalizacja: Olszewo-Borki
Samochód: Jeep Grand Cherokee 4.7V8
Instalacja: Stag300QmaxBasic

Re: Vectra C 2.0t - rough idle

Postprzez Marcin Dziewiątkowski » 30 mar 2021 11:16

31 BFC ... error occured :shock:
marcin.dziewiatkowski@ac.com.pl

Pracownik AC S.A.

Pomoc Techniczna AC
Avatar użytkownika
Marcin Dziewiątkowski
 
Posty: 1850
Dołączył(a): 13 mar 2014 13:47

Re: Vectra C 2.0t - rough idle

Postprzez maciejk0367 » 30 mar 2021 12:42

31 BFC ... error occured :shock:

i tak to rozumiem.... incorrect data :wink:
Jeep Grand Cherokee "WG" 4.7V8 Pb/Lpg Stag300QmaxBasic,
Chrysler Voyager "Jajco" 2.4Pb/Lpg Stag4QboxBasic,
Chrysler PTCruiser "pita" 2.0 Pb/Lpg Stag200GoFast
maciejk0367
 
Posty: 76
Dołączył(a): 14 lip 2014 12:03
Lokalizacja: Olszewo-Borki
Samochód: Jeep Grand Cherokee 4.7V8
Instalacja: Stag300QmaxBasic

Re: Vectra C 2.0t - rough idle

Postprzez Marcin Dziewiątkowski » 30 mar 2021 13:44

rodźer dat :lol:
marcin.dziewiatkowski@ac.com.pl

Pracownik AC S.A.

Pomoc Techniczna AC
Avatar użytkownika
Marcin Dziewiątkowski
 
Posty: 1850
Dołączył(a): 13 mar 2014 13:47

Re: Vectra C 2.0t - rough idle

Postprzez Gaser2018 » 30 mar 2021 16:41

What about the opening/closing times? The W031 BFC has greater times than W02BFC and the Yeti injectors
Gaser2018
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 lis 2018 07:49

Re: Vectra C 2.0t - rough idle

Postprzez Marcin Dziewiątkowski » 30 mar 2021 16:58

Its 2,3ms and 1.3ms for W031 BFC , instead of 2.0/1.0for non BFC.
marcin.dziewiatkowski@ac.com.pl

Pracownik AC S.A.

Pomoc Techniczna AC
Avatar użytkownika
Marcin Dziewiątkowski
 
Posty: 1850
Dołączył(a): 13 mar 2014 13:47

Re: Vectra C 2.0t - rough idle

Postprzez Gaser2018 » 30 mar 2021 17:00

But my gasoline inj.times on idle are under 2ms . Is this OK?
Gaser2018
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 lis 2018 07:49

Re: Vectra C 2.0t - rough idle

Postprzez maciejk0367 » 30 mar 2021 23:02

set the setings, calibrate and then map Pb and LPG while driving using revolutions and load corrections (mapB1 corection).

do and learn, the questions will answer by themselves :wink:
Jeep Grand Cherokee "WG" 4.7V8 Pb/Lpg Stag300QmaxBasic,
Chrysler Voyager "Jajco" 2.4Pb/Lpg Stag4QboxBasic,
Chrysler PTCruiser "pita" 2.0 Pb/Lpg Stag200GoFast
maciejk0367
 
Posty: 76
Dołączył(a): 14 lip 2014 12:03
Lokalizacja: Olszewo-Borki
Samochód: Jeep Grand Cherokee 4.7V8
Instalacja: Stag300QmaxBasic

Re: Vectra C 2.0t - rough idle

Postprzez Marcin Dziewiątkowski » 31 mar 2021 08:08

Gas timings are impornant , petrol timings You can ignore in relation to minimum injectors opening/closing parameters.
marcin.dziewiatkowski@ac.com.pl

Pracownik AC S.A.

Pomoc Techniczna AC
Avatar użytkownika
Marcin Dziewiątkowski
 
Posty: 1850
Dołączył(a): 13 mar 2014 13:47

Re: Vectra C 2.0t - rough idle

Postprzez maciejk0367 » 31 mar 2021 09:33

Everthing in the subject.
To work :wink: :wink: :wink: :wink:
Jeep Grand Cherokee "WG" 4.7V8 Pb/Lpg Stag300QmaxBasic,
Chrysler Voyager "Jajco" 2.4Pb/Lpg Stag4QboxBasic,
Chrysler PTCruiser "pita" 2.0 Pb/Lpg Stag200GoFast
maciejk0367
 
Posty: 76
Dołączył(a): 14 lip 2014 12:03
Lokalizacja: Olszewo-Borki
Samochód: Jeep Grand Cherokee 4.7V8
Instalacja: Stag300QmaxBasic

Re: Vectra C 2.0t - rough idle

Postprzez Gaser2018 » 04 kwi 2021 17:03

I installed the W031 BFC injectors. What is the best solution to attach the injectors? I used plastik CableTies:

6D3E5E65-2A89-4C33-AF79-77B0E01B9742.jpeg
The Y-Hose from the Filter


1786CEA5-3ECA-4162-901C-E4FF17BC5372.jpeg


5CCF6FD5-3851-4A4F-ABB9-D015B56D0FA5.jpeg


D1918B8A-2EBB-4D93-BBFB-4107BA629345.jpeg


83A0275A-E0DE-4392-9A05-F25902A92313.jpeg
Final
Gaser2018
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 lis 2018 07:49

Re: Vectra C 2.0t - rough idle

Postprzez maciejk0367 » 04 kwi 2021 21:32

First, make a pressure equalization circuit between the pairs of inectors AC W031 BFC.....

......you ask about the parameters of the injector time, and the assembly presents a lot to improve.....
Jeep Grand Cherokee "WG" 4.7V8 Pb/Lpg Stag300QmaxBasic,
Chrysler Voyager "Jajco" 2.4Pb/Lpg Stag4QboxBasic,
Chrysler PTCruiser "pita" 2.0 Pb/Lpg Stag200GoFast
maciejk0367
 
Posty: 76
Dołączył(a): 14 lip 2014 12:03
Lokalizacja: Olszewo-Borki
Samochód: Jeep Grand Cherokee 4.7V8
Instalacja: Stag300QmaxBasic

Re: Vectra C 2.0t - rough idle

Postprzez Gaser2018 » 04 kwi 2021 22:41

Why a pressure equalization? Its connected with a Y-Splitter after the Filter, on one Reducer?
Gaser2018
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 lis 2018 07:49

Re: Vectra C 2.0t - rough idle

Postprzez maciejk0367 » 06 kwi 2021 11:02

after the injectors connect into a closed circuit...
you will alvays have the same pressure on all injectors...
Jeep Grand Cherokee "WG" 4.7V8 Pb/Lpg Stag300QmaxBasic,
Chrysler Voyager "Jajco" 2.4Pb/Lpg Stag4QboxBasic,
Chrysler PTCruiser "pita" 2.0 Pb/Lpg Stag200GoFast
maciejk0367
 
Posty: 76
Dołączył(a): 14 lip 2014 12:03
Lokalizacja: Olszewo-Borki
Samochód: Jeep Grand Cherokee 4.7V8
Instalacja: Stag300QmaxBasic

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do STAG-4 QBOX BASIC, PLUS , STAG QMAX PLUS , QMAX BASIC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość