przez maciejk0367 » 30 mar 2021 10:44
Soory bardzo,.... ACW031 w praktyce powyżej 37KM na cylinder ma problemy przy wyższych obciążeniach i tzw "bucie"...
Sprawdzone w realnych warunkach i w czasie testów, i np. w audi 1.8Turbo 4cylindry i 163KM , czyli tylko 40.75KM/cylinder,
przy wyższych prędkościach i obciążeniach wskutek za małej wydajności problem w postaci wypadania zapłonów i innych błędów.
Przy Hyunday wersja USA 3.8V8 300KM i wtryskiwacz ACW03 zamontowany przez inny warsztat, nie dawał rady w zakresie 1500-3000 obrotów i max dysza i auto "muł", mnożnik max 1.89 , a od 4.000 obrotów dolanie benzyny 15-25%...i w sumie dopiero od tego obszaru silnik ciagnął....nie licząc wyskakującego komunikatu "wtryskiwacze gazowe całkowicie otwarte ..." który wyskakiwał przy ostrym dodaniu gazu.
W świetle tych faktów nadal będziecie polecać ACW03 do prawie 44KM/cylinder?
Tak nawiasem wspomnę,że mam instrukcję AC.SA dołączaną do pierwszych wtryskiwaczy lpg ACW03 (w postaci małej książeczki) w której tabela jasno określa wydajność na maksymalnie ok 38KM/cylinder....nowe instrukcje mają już wyższe dane...
Wg mnie i moich obserwacji, gdy mamy mocne auto i nasz styl jazdy nie jest "toczeniem się" ACW03 można założyć maksymalnie do 35KM/cylinder, a przy wyższej mocy na cylinder zakładamy ACW03BFC.....
ACW03BFC jest dostępny i nie musimy ryzykować problemami.
Wszystko co opisałem jest u mnie potwierdzone praktycznie w autach i podczas eksploatacji, także może należy uwzględnić w tabelach.
Pozdrawiam.
Jeep Grand Cherokee "WG" 4.7V8 Pb/Lpg Stag300QmaxBasic,
Chrysler Voyager "Jajco" 2.4Pb/Lpg Stag4QboxBasic,
Chrysler PTCruiser "pita" 2.0 Pb/Lpg Stag200GoFast