Reduktor PalaCar KR4 170hp turbo

Reduktor PalaCar KR4 170hp turbo

Postprzez maniek7777 » 06 lip 2018 09:36

Czy ktoś ma może doświadczenie z takim reduktorem jak w temacie?
Założony jest do Renault Espace 2.0 turbo 170HP, w teorii powinien działać z taka mocą ale przy pełnym bucie ciśnienie z ustawionego 1,2 potrafi spaść do nawet 0,7. Czy silnikach turbo to jest normalne? Wcześniej jeździłem tylko wolnossącymi i tam nie było takich spadków. Zrobiłem nawet tuning WZ - wywalony dławik i rozwiercony kanał EZ (niewiele to zmieniło) połączenie jest na FARO 6mm.
maniek7777
 
Posty: 26
Dołączył(a): 24 sie 2009 22:46
Samochód: Renault Espace 2.0 Turbo
Instalacja: Stag Q Next Plus

Re: Reduktor PalaCar KR4 170hp turbo

Postprzez psooya » 06 lip 2018 19:15

Sprawdź FFC, daj na test czaje FL03, jak nie pomoże to redek marny, ogólnie kilka mi się przewinęło przez ręce i wielkiej tragedii nie było. Spadek jest niedopuszczalny. Można by dać hmmmm R02 twin, magic III, lub alex turbot. R02 i turbot są klapowe i ogólnie zacinać się nie powinny nigdy .
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, VOODOO LPG, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 3941
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris 99r 1.0 VVTi
Instalacja: 300ISA2,TAP03,MX-HS211,Alaska,

Re: Reduktor PalaCar KR4 170hp turbo

Postprzez maniek7777 » 09 lip 2018 09:35

Był czaja FL03 teraz zmieniłem na blastera. Nic to nie zmieniło.
W sumie nie wiem czy to dobry pomysł ale na test można by wyjąć wkład z FFL i puścić gaz bez filtracji.
Reduktor jest nowy - więc w teorii powinien obsłużyć taką moc do jakiej jest przeznaczony.
Co można jeszcze sprawdzić ?
maniek7777
 
Posty: 26
Dołączył(a): 24 sie 2009 22:46
Samochód: Renault Espace 2.0 Turbo
Instalacja: Stag Q Next Plus

Re: Reduktor PalaCar KR4 170hp turbo

Postprzez psooya » 10 lip 2018 09:21

Mozesz zmienic reduktor. .... wyjac z palacara tloczek zaworka i zobaczyc jaki ma przelot. WZ masz zrobiony wiec reduktor po prostu nie robi
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, VOODOO LPG, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 3941
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris 99r 1.0 VVTi
Instalacja: 300ISA2,TAP03,MX-HS211,Alaska,

Re: Reduktor PalaCar KR4 170hp turbo

Postprzez maniek7777 » 10 lip 2018 12:56

A jaki jest dopuszczalny/akceptowalny maksymalny spadek ciśnienia na reduktorze?
maniek7777
 
Posty: 26
Dołączył(a): 24 sie 2009 22:46
Samochód: Renault Espace 2.0 Turbo
Instalacja: Stag Q Next Plus

Re: Reduktor PalaCar KR4 170hp turbo

Postprzez psooya » 10 lip 2018 15:06

Zależy..... 0,2 bara się przyjmuje, dla mnie czasem 0,2 to za dużo ale ogólnie to dobra wartość.
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, VOODOO LPG, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 3941
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris 99r 1.0 VVTi
Instalacja: 300ISA2,TAP03,MX-HS211,Alaska,

Re: Reduktor PalaCar KR4 170hp turbo

Postprzez Marcin Dziewiątkowski » 10 lip 2018 21:48

15-20% wartości roboczego - taki maksymalny spadek sterownik jest utrzymać w rzeczywistej charakterystyce , co więcej to już "jazda bez trzymanki" ... :?
marcin.dziewiatkowski@ac.com.pl

Pracownik AC S.A.

Pomoc Techniczna AC
Avatar użytkownika
Marcin Dziewiątkowski
 
Posty: 1553
Dołączył(a): 13 mar 2014 13:47

Re: Reduktor PalaCar KR4 170hp turbo

Postprzez psooya » 11 lip 2018 23:58

Eeee. :-D czyli wspomniane 0.2 bara to dobra wartość.
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, VOODOO LPG, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 3941
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris 99r 1.0 VVTi
Instalacja: 300ISA2,TAP03,MX-HS211,Alaska,


Powrót do Reduktory

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron