Duże spadki na Zavoli Zeta N

Duże spadki na Zavoli Zeta N

Postprzez bt04jugok » 10 sty 2018 19:43

Auto jak w profilu. Reduktor zregenerowany, odrobaczony jak to się mówi, na wylot gazu wstawiony króciec od wody z innego Zavoli w celu zwiększenia przelotu, założony wąż 16mm i filtr fazy lotnej 16/2x12mm, zarobione na nowo baryłki z dociskiem na pół obrotu przy reduktorze i filtrze fazy ciekłej. W zasadzie ta przeróbka ze zwiększeniem wylotu nic nie dała. Wtryski pętlą, ale nie to jest najgorsze, bo w zasadzie włączyłbym podpieranie benzyną i nie inwestował dalej. Najgorsze jest to, że jak wcisnę gaz w dechę powiedzmy od 2tys. obr. to auto łapie mega muła i dopiero po jakimś czasie załapuje i przy wyższych obrotach zaczyna dobrze przyspieszać. Często wyrzuca na PB podczas wciśnięcia gazu w podłogę już na samym spodzie obrotów.

Już nie wiem gdzie szukać przyczyny. Nie wydaje mi się, żeby była to wina reduktora. Gdyby nie wyrabiał na wyższych obrotach to tak, ale od spodu? Wiem, że nawet na niższych obrotach konsumpcja jest spora, przy wciśnięciu gazu, ale na forach widzę, że auta z tym silnikiem dają radę na Zavoli. Jeśli jutro nie znajdę zagiętego miedziaka od butli do reduktora, to zostaje wielozawór. Co mogę z nim zrobić, czego szukać?
bt04jugok
 
Posty: 7
Dołączył(a): 06 sty 2018 10:30
Lokalizacja: Kielce
Samochód: Ford Cougar 2.5 v6
Instalacja: STAG 300-6 (stary)

Re: Duże spadki na Zavoli Zeta N

Postprzez psooya » 11 sty 2018 10:19

Wymien miedz na faro. Wywal zawor nadmiarowego przepywu i rozwiec kanal EZ w nim. Wywal na test tloczek ez w ffc. Mam wrazenie ze cos innego jest problemem. Przy tych rpm mozesz wtryskiwac ze 40ms to jaki spadek by nie byl powinno obrobic.
Problem muła to pewnie regulacja.
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, VOODOO LPG, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris 99r 1.0 VVTi
Instalacja: 300ISA2,TAP03,MX-HS211,Alaska,

Re: Duże spadki na Zavoli Zeta N

Postprzez bt04jugok » 11 sty 2018 12:45

Rozumiem, że do wymontowania tego zaworka muszę zakręcić butlę? Co do ustawień mam starego STAGa, tam jest tylko mnożnik, na forum LPG ustawienia mi sprawdzali, niby wszystko OK. Z mnożnikiem kombinowałem, ciśnienia różne ustawiałem od 1.0 do 1.25, ciągle to samo, spadki nawet do 0.5 Bara z 1.25, czyli ogromne.
bt04jugok
 
Posty: 7
Dołączył(a): 06 sty 2018 10:30
Lokalizacja: Kielce
Samochód: Ford Cougar 2.5 v6
Instalacja: STAG 300-6 (stary)

Re: Duże spadki na Zavoli Zeta N

Postprzez psooya » 11 sty 2018 13:51

Ogromne może i tak ale przy 2000RPM to do puki nie przełączy to powinien sobie dać radę tym bardziej jak wtryski nie są "na styk" dobrane.
Tak musisz wyjeździć gaz do 0 i wyjąc wielozawór. Do tego zakup nową uszczelkę do WZ. Obrabiać należy delikatnie. Otwór EZ w WZ z tego co pamiętam ma 3mm a powinien mieć 4mm. Zacznij od czegoś najmniej trudnego. Wyjmij z FFC tłoczek z EZ i zakręc bez. Zobacz jakie będą spadki. Czasami EZ potrafi dobrze namieszać.
Co sprawdzali na forum LPG mnie mało interesuje gdyż stosuję swoje ustawienia przeważnie zupełnie inne niż większość warsztatów ;-p - taki urok :-D
Daj znać jak po modzie z EZ.
Pozdrawiam
Ten zavolak marnie się nadaje do tej mocy... Też teraz ujeżdżam 160KM które nie daje rady ale się ogarnie.
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, VOODOO LPG, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris 99r 1.0 VVTi
Instalacja: 300ISA2,TAP03,MX-HS211,Alaska,

Re: Duże spadki na Zavoli Zeta N

Postprzez bt04jugok » 11 sty 2018 15:53

OK, zrobię tak jak mówisz! A tutaj moje ustawienia i oscyloskop z jazdy na 1 i 2 biegu z gazem w podłogę, na początku wszystko jest a dalej to nuda. Jak byś mógł zerknąć... A jaki reduktor byś zalecał do tego motoru?
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
bt04jugok
 
Posty: 7
Dołączył(a): 06 sty 2018 10:30
Lokalizacja: Kielce
Samochód: Ford Cougar 2.5 v6
Instalacja: STAG 300-6 (stary)

Re: Duże spadki na Zavoli Zeta N

Postprzez psooya » 11 sty 2018 17:04

Brakuje na przepływie. Spróbuj poprawić zasilanie redaka. Hmm z reduktorami to jest problem duży. Czerwony AC by można dać, można by spróbować PRINSa VSI. 170KM to taka wartość, że nic małego nie siądzie a tylko przewymiarowane. Można by R02 Twina dać bo masz V-kę to idealnie by siadł z filtrem KME 4x12mm..... On tak realistycznie z moich testów 210 - 220 KM obrobi.
Można zmień na QMAXa i dolać PB na najwyższych obciążeniach....
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, VOODOO LPG, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris 99r 1.0 VVTi
Instalacja: 300ISA2,TAP03,MX-HS211,Alaska,

Re: Duże spadki na Zavoli Zeta N

Postprzez bt04jugok » 11 sty 2018 17:33

W takim razie jutro jak będzie jasno to poprawię przepływ tak jak mówiłeś.
Hmm, tylko z tego co widzę R02 Twin jest na fi8.
A to? Coś mi się obiło o uszy, że nieźle trzyma ciśnienie:
http://www.phjacus.pl/R42-Reduktor-Gurt ... -p647.html
bt04jugok
 
Posty: 7
Dołączył(a): 06 sty 2018 10:30
Lokalizacja: Kielce
Samochód: Ford Cougar 2.5 v6
Instalacja: STAG 300-6 (stary)

Re: Duże spadki na Zavoli Zeta N

Postprzez psooya » 12 sty 2018 03:21

Nie montowalem ani nie stroilem żadnego auta z tym reduktorem.
8mm jest spoko. Dasz ez na 8mm rozwiert WZ i redukcja 6/8mm i powinno isc.
Sprawdz najpierw ez potem wz. Cos powinno udac sie ugrać.
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, VOODOO LPG, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris 99r 1.0 VVTi
Instalacja: 300ISA2,TAP03,MX-HS211,Alaska,

Re: Duże spadki na Zavoli Zeta N

Postprzez bt04jugok » 12 sty 2018 11:11

Wczoraj w nocy rozebrałem EZ od FFC, ale udało mi się wyjąć tylko sprężynkę, bo tego tłoczka nie miałem jak wydłubać ze środka. Zmiana jest taka, że już nie ma takiego muła, jak dam od dołu buta na 1ce to mieli kołami od razu. Możliwe to czy mam omamy? Ale spadki ciśnienia nadal są. Wyjmę ten tłoczek jeszcze dzisiaj jakoś i napiszę czy coś się zmieniło.
bt04jugok
 
Posty: 7
Dołączył(a): 06 sty 2018 10:30
Lokalizacja: Kielce
Samochód: Ford Cougar 2.5 v6
Instalacja: STAG 300-6 (stary)

Re: Duże spadki na Zavoli Zeta N

Postprzez psooya » 12 sty 2018 17:27

O-mamy ;-p
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, VOODOO LPG, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris 99r 1.0 VVTi
Instalacja: 300ISA2,TAP03,MX-HS211,Alaska,

Re: Duże spadki na Zavoli Zeta N

Postprzez bt04jugok » 12 sty 2018 18:06

Wyjąłem całkowicie tłoczek, jest o niebo lepiej. W sensie nadal są spadki, ale już nie takie ogromne i nie łapie takiego muła jak deptam. Zobacz oscyloskop.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
bt04jugok
 
Posty: 7
Dołączył(a): 06 sty 2018 10:30
Lokalizacja: Kielce
Samochód: Ford Cougar 2.5 v6
Instalacja: STAG 300-6 (stary)

Re: Duże spadki na Zavoli Zeta N

Postprzez bt04jugok » 12 sty 2018 21:09

Jednak wtopa, zapomniałem, że włączyłem podpieranie benzyną...
bt04jugok
 
Posty: 7
Dołączył(a): 06 sty 2018 10:30
Lokalizacja: Kielce
Samochód: Ford Cougar 2.5 v6
Instalacja: STAG 300-6 (stary)

Re: Duże spadki na Zavoli Zeta N

Postprzez psooya » 12 sty 2018 22:03

Wyjezdzij. Przerob WZ, daj nowe filtry i testuj a na samym koncu wlozysz tloczek EZ.
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, VOODOO LPG, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris 99r 1.0 VVTi
Instalacja: 300ISA2,TAP03,MX-HS211,Alaska,


Powrót do Reduktory

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron