KME Gold Ciśnienie nie reaguje na obroty śrubą.

KME Gold Ciśnienie nie reaguje na obroty śrubą.

Postprzez dexterorkiestra » 29 mar 2017 15:26

Witam.

Posiadam Range Rovera P38 4,6 z instalacją STAG 300. wtryskiwacze, Valtek 30 i reduktor KME gold.
Po półrocznym postoju, odpaliłem i pojechałem na zlot. okazało się że przestał się przełączać na gaz.

W laptopie pokazał się błąd za wysokiego ciśnienia. i rzeczywiście, ciśnienie na wolnych obrotach oscylowało koło 2,5 bara. przy okazji odkryłem że czujnik temperatury wskazuje głupoty, raz -30 raz 49 podczas gdy silnik nagrzany był solidnie.

Czujnik okazał się mieć ledwo trzymające się kable, które odpadły praktycznie po dotknięciu, sprawa jasna.

Postanowiłem rozebrać reduktor i wymienić zestaw naprawczy, kupiłem zestaw od KME.

Caly środek oczyściłem z czarnego nagaru, okazało się ze cały zawór redukcyjny już nie pracował na sprężynce przez te zanieczyszczenia. Wymienilem pieczołowicie wszystkie gumowe elementy.

Teraz efekt jest taki że ciśnienie jest na poziomie 0,7 bara ale nadal nie daje się regulować śrubą.

Doczytałem potem o wklejaniu tzw. "dropsa" na klej, czego ja nie zrobiłem, czy może to być przyczyną?
dexterorkiestra
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14 mar 2017 10:44
Samochód: P38
Instalacja: Stag 300

Re: KME Gold Ciśnienie nie reaguje na obroty śrubą.

Postprzez Marcin Dziewiątkowski » 06 kwi 2017 11:18

Zdecydowanie , to bardzo ważny element ...
marcin.dziewiatkowski@ac.com.pl

Pracownik AC S.A.

Pomoc Techniczna AC
Avatar użytkownika
Marcin Dziewiątkowski
 
Posty: 1313
Dołączył(a): 13 mar 2014 13:47


Powrót do Reduktory

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron