Problem z kalibracją wtryskiwaczy Valtek czerwone

Problem z kalibracją wtryskiwaczy Valtek czerwone

Postprzez K0J0T2015 » 18 lut 2015 20:16

Witam serdecznie!

Mam duży problem z kalibracją wtryskiwaczy w mojej instalacji gazowej. Auto golf IV 16V 1.6, reduktor alaska (nowy ma tydzień), wtryski Valtek czerwone 3Ohm nowe, sterownik Stag 4 plus. Moje Reg Fasty były trochę głośne i coś z nimi się działo na jałowym biegu- potrafiły falować na zimnym silniku mimo korekcji temperatury.
Wstawiłem dzisiaj listwę Valtek na starych kablach. Filtry są nowe, reduktor również, auto pracuje na benzynie ok. Ciśnienie Map wynosi około 0,30. Problem jest taki, że nie mogę ukończyć kalibracji, włącza się pierwszy wtrysk- ciśnienie spada, włączy się drugi i auto momentalnie spada z obrotów i gaśnie a w programie pojawia się informacja: Ciśnienie w reduktorze zbyt niskie 0,61 Bara oraz obroty 460. Co ciekawe podniosłem mnożnik (całą linię do góry w okolice 1.3)- brak map, ustawienia fabryczne i auto przełączając się z benzyny pracuje na jałowym(rozgrzanym) bez problemu tak jak benzyna :shock:
Ciśnienie obecne jakie jest ustawione to 1,3 bara. Dysze rozwierciłem do 2 mm. Teoretycznie sprawdzając na stronie AC ciśnienie reduktora powinno wynosić 1:15 dla mojego silnika przy dyszach 2 mm. Ustawiłem tak, ale nic to nie dało.
Proszę o jakieś sugestie bo już wszystkiego próbowałem. Kable są drożne bo przecież pracuje na jałowym normalnie. Wykręciłem śrubę i zamieniłem miejscem w listwie ale to chyba nie ma znaczenia bo konstrukcja powinna na to pozwalać.
Ps. Przy włączeniu wszystkich wtryskiwaczy jednocześnie problem jest ten sam- od razu gaśnie.
K0J0T2015
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29 sty 2015 11:03
Samochód: VW Golf IV
Instalacja: Stag 4 Plus

Re: Problem z kalibracją wtryskiwaczy Valtek czerwone

Postprzez marcinc202 » 18 lut 2015 20:49

Witaj. Czy nie pomyliłeś cylindrów elektrycznie albo przewodów od wtrysków do wkrętek
marcinc202
 
Posty: 36
Dołączył(a): 04 lut 2015 13:35
Samochód: mercedes
Instalacja: kme diego

Re: Problem z kalibracją wtryskiwaczy Valtek czerwone

Postprzez K0J0T2015 » 18 lut 2015 21:06

Odkręciłem śruby z listwy i zmieniłem je miejscami czy to ma znaczenie? Pierwszy cylinder włącza się od strony przepustnicy ostatni jest od strony rozrządu, wtyczki nie są pomylone, kable również. Chyba, że powinno być na odwrót (pierwszy od strony rozrządu...) Btw wtryski i tak się włączają najpierw 1 potem 3
K0J0T2015
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29 sty 2015 11:03
Samochód: VW Golf IV
Instalacja: Stag 4 Plus

Re: Problem z kalibracją wtryskiwaczy Valtek czerwone

Postprzez marcinc202 » 19 lut 2015 08:16

Ciekawe które te śruby odkręciłeś, ciekawe jak masz podłączoną emulację wtrysków? Na 1 cylindrze chodzi, załącza 3 cylinder i gaśnie? Coś jest zamienione na 3 cylindrze 3 z 2 albo 3 z 4 sprawdź to
marcinc202
 
Posty: 36
Dołączył(a): 04 lut 2015 13:35
Samochód: mercedes
Instalacja: kme diego

Re: Problem z kalibracją wtryskiwaczy Valtek czerwone

Postprzez psooya » 19 lut 2015 10:47

Do zamiany cewek na waldemarach służy zawleczka segera, pokręcenie śrubą kalibracyjną skutkuje dla przeciętnego szaraka złomowaniem wtrysków które i tak są do dupy więc straty nie ma :-)
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, VOODOO LPG, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 3941
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris 99r 1.0 VVTi
Instalacja: 300ISA2,TAP03,MX-HS211,Alaska,

Re: Problem z kalibracją wtryskiwaczy Valtek czerwone

Postprzez K0J0T2015 » 19 lut 2015 16:38

Wybaczcie za złe sprecyzowanie, zamieniłem po prostu wlot gazu z lewej na prawą. Wtyczki są zgodne czyt. od prawej 1,2,3,4
Obecnie wygląda to tak:
1.jpg

2.jpg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
K0J0T2015
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29 sty 2015 11:03
Samochód: VW Golf IV
Instalacja: Stag 4 Plus

Re: Problem z kalibracją wtryskiwaczy Valtek czerwone

Postprzez marcinc202 » 19 lut 2015 19:11

Kolego nie popisałeś się tymi zdjęciami, musisz zweryfikować czy montażysta nie zrobił jak leci podczas lutowania emulacji wg. mnie jest coś zamienione i tyle. Gdy auto pracuje na gazie zdejmuj pojedynczo wtyczki z wtryskiwaczy benzynowych a w programie ac patrz który wtryskiwacz odłączyłeś
marcinc202
 
Posty: 36
Dołączył(a): 04 lut 2015 13:35
Samochód: mercedes
Instalacja: kme diego

Re: Problem z kalibracją wtryskiwaczy Valtek czerwone

Postprzez K0J0T2015 » 19 lut 2015 19:28

Faktycznie super pomysł! Zrobię tak. Inni mi mówili jeszcze, że powinno się dojść po kolorze wtrysków benzynowych (kolor wiązki)
K0J0T2015
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29 sty 2015 11:03
Samochód: VW Golf IV
Instalacja: Stag 4 Plus

Re: Problem z kalibracją wtryskiwaczy Valtek czerwone

Postprzez marcinc202 » 19 lut 2015 21:19

Można i po kolorze ale my nie lubimy się narobić, my wolimy pomyśleć i załatwić to bez rozwijania izolacji :mrgreen:
marcinc202
 
Posty: 36
Dołączył(a): 04 lut 2015 13:35
Samochód: mercedes
Instalacja: kme diego

Re: Problem z kalibracją wtryskiwaczy Valtek czerwone

Postprzez K0J0T2015 » 22 lut 2015 13:22

marcinc202 napisał(a):Można i po kolorze ale my nie lubimy się narobić, my wolimy pomyśleć i załatwić to bez rozwijania izolacji :mrgreen:


Faktycznie problem tkwił w złej kolejności wtyczek. Taka pierdoła a szukałem zupełnie gdzie indziej...
Dziękuję za porady!
Ps. Zostało jeszcze wyregulować instalację mnożnikiem i ciśnieniem. Kiedy najlepiej ustawiać ciśnienie na reduktorze: przy włączonym silniku czy też wyłączonym? Program nie zawsze pokazuje zmienione ciśnienie mimo kręcenia, tylko po ponownym uruchomieniu silnika/systemu.
K0J0T2015
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29 sty 2015 11:03
Samochód: VW Golf IV
Instalacja: Stag 4 Plus

Re: Problem z kalibracją wtryskiwaczy Valtek czerwone

Postprzez psooya » 22 lut 2015 14:14

Zapalony na lpg, po kręceniu na redzie przegazowac.
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, VOODOO LPG, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 3941
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris 99r 1.0 VVTi
Instalacja: 300ISA2,TAP03,MX-HS211,Alaska,

Re: Problem z kalibracją wtryskiwaczy Valtek czerwone

Postprzez marcinc202 » 22 lut 2015 21:15

Ciśnienie się ustawia gdy silnik pracuje na lpg i jest rozgrzany do temp. pracy
marcinc202
 
Posty: 36
Dołączył(a): 04 lut 2015 13:35
Samochód: mercedes
Instalacja: kme diego

Re: Problem z kalibracją wtryskiwaczy Valtek czerwone

Postprzez Marcin Dziewiątkowski » 23 lut 2015 08:53

Oczy bolą jak patrzę na montaż tej listwy wtryskowej.
marcin.dziewiatkowski@ac.com.pl

Pracownik AC S.A.

Pomoc Techniczna AC
Avatar użytkownika
Marcin Dziewiątkowski
 
Posty: 1553
Dołączył(a): 13 mar 2014 13:47

Re: Problem z kalibracją wtryskiwaczy Valtek czerwone

Postprzez marcinc202 » 23 lut 2015 09:07

Jak się patrzy u tego kolegi to oczy bolą ale znalazłem lepszy montaż http://postimg.org/image/4n86yb7zx ciekawe jak z długością wężyków sobie poradzono :lol:
marcinc202
 
Posty: 36
Dołączył(a): 04 lut 2015 13:35
Samochód: mercedes
Instalacja: kme diego


Powrót do Wtryskiwacze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron