Chrysler Voyager 3.3 dobór dysz wtryskiwaczy...

Chrysler Voyager 3.3 dobór dysz wtryskiwaczy...

Postprzez DvorzooDvorzoo » 20 paź 2017 11:15

Witam !!!

Posiadam Chrysler Voyagera 3.3 v6 174KM.
Stag 300+ / Reduktor KME Silver / wtryski OMVL Reg fast

I biorę się za poprawkę instalacji LPG.. :roll:
Wiem ze cisnienie na reduktorze jest ustawione na 1.34 bara a dysze sa o duzo za małe (tak mi się zdaje) bo tylko 2.0mm

I teraz moje pytanie.
Według tabelki w instrukcji staga przy cisnieniu 1 bara srednica dysz 2,4-2,6 przy 25-32 KM na cylinder
Mi wychodzi 174/6 = 29
Czy uważacie ze rozwiercenie dysz na 2,5 i zjechanie z cisnieniem do 1,1 bedzie ok?? :?
A jeżeli nie to ile by bylo optymalnie?


za pomoc z góry dziekuje :wink:
DvorzooDvorzoo
 
Posty: 6
Dołączył(a): 06 kwi 2016 13:02
Samochód: Chrysler Voyager
Instalacja: Stag 300 plus

Re: Chrysler Voyager 3.3 dobór dysz wtryskiwaczy...

Postprzez psooya » 20 paź 2017 11:19

1. Wywal to goowno spod maski bo same kłopoty i na zimnym będzie zalany 100% niż na ciepłym a po 40kkm to się już nie nadaje do niczego
2. Jeśli już się nie zastosujesz to możesz spróbować bez dysz lub 2,8, to nie są super wydajne wtryskiwacze i zdecydowanie drugie w rankingu zaraz za waldemarkami. Na tym nic się niestety poprawić nie da.
3. Sprawdź dla pewności czy z silvera nie ucieka gaz przez podciśnienie do kolektora - to typowe po pewnym przebiegu.
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris 99r 1.0 VVTi
Instalacja: 300ISA2,TAP03,MX-HS211,Alaska,

Re: Chrysler Voyager 3.3 dobór dysz wtryskiwaczy...

Postprzez DvorzooDvorzoo » 20 paź 2017 11:28

Dzieki za szybką odpowiedz...

Co do wywalenia to chciałbym sprobowac może jeszcze trochę pojeżdżą... :oops:
Co do silvera to własnie bede go rozbierał i wymieniał membramy itd.. bo puszcza w podcisnienie...

2.8 to nie za duzo??
Wiesz moze jaka jest srednica bez dysz?

A jak 2.8 to cisnienie na 1 bar???!!!
DvorzooDvorzoo
 
Posty: 6
Dołączył(a): 06 kwi 2016 13:02
Samochód: Chrysler Voyager
Instalacja: Stag 300 plus

Re: Chrysler Voyager 3.3 dobór dysz wtryskiwaczy...

Postprzez psooya » 20 paź 2017 11:44

Około 2,8 - 3 wyjdzie bez dysz, one mają małe dysze i mała wydajność coś około jeśli mnie nie myli 35-40KM ale to nie jest jakaś ścisła reguła, że musisz się tego trzymać bo dając większe dysze, przeważnie robisz sobie zapas na spadki ciśnienia na WOT. Generalnie co robisz i jak zależy w dużej mierze od minimalnego i maksymalnego czasu otwarcia wtryskiwacza PB.
W silverze wystarczy wykręcić zaworek i wymienić oring nie trzeba rozbierać całego.
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris 99r 1.0 VVTi
Instalacja: 300ISA2,TAP03,MX-HS211,Alaska,

Re: Chrysler Voyager 3.3 dobór dysz wtryskiwaczy...

Postprzez DvorzooDvorzoo » 20 paź 2017 11:54

Ooo to fajnie z tym zaworkiem...
Natomiast zdecyduje sie chyba na wymiane membran tez bo objaw jest taki, ze po przelaczeniu na gaz (przy ustawionym na 30C przelaczaniu na lpg) cisnienie idzie nawet do 2.3 bara i w miare rozgrzewania zaczyna spadac i dopiero przy dobrze rozgrzanym motorze (90C) cisnienie sie normalizuje i spada do 1.34 i zaczyna rowno pracowac... chyba ze to normalny objaw z tym roznym cisnieniem ...
DvorzooDvorzoo
 
Posty: 6
Dołączył(a): 06 kwi 2016 13:02
Samochód: Chrysler Voyager
Instalacja: Stag 300 plus

Re: Chrysler Voyager 3.3 dobór dysz wtryskiwaczy...

Postprzez psooya » 20 paź 2017 12:03

Nie jest to normalne, aczkolwiek wyciek gazu do podciśnienia powoduje wzrost ciśnienia gazu. Spróbuj zmienić oring - kup z FKM lub NBR i zobacz czy nie pomoże, regeneracja całego też ma wiele plusów lecz w tych reduktorach zużycie membran nie jest krytyczne jak w II generacji za to syf wewnątrz i na zaworku bo tam akurat jest iglicowy ma duże znaczenie i może powodować przerosty ciśnienia.
Fast Garage - Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, serwis samochodowy, tuningi.
psooya
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris 99r 1.0 VVTi
Instalacja: 300ISA2,TAP03,MX-HS211,Alaska,


Powrót do Wtryskiwacze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość