Renault Laguna III problemy

Renault Laguna III problemy

Postprzez ciumekkk » 16 cze 2016 06:50

Witam, mam problem z instalacją gazową , a więc zaczęło się wszystko prawie dwa lata temu. Kupiłem Lagunę III 170kM automat zrobiłem chipa do 200kM i zagazowałem. Osprzęt to stag plus wtryski Hana niebieskie reduktor AC R01 do 250kM butla do zatankowania 52l.Auto jeździło lecz podczas maksymalnego przyśpieszania wywalało na benzynę lub szarpało szczególnie przy zmianie biegu. Okazało się że laguna ma bardzo mało wydajne wtryski benzynowe i następuje zapętlenie. Regulacja nie przynosiła efektu. Przez firmę lpg został wymieniony sterownik ze staga na lpgtech 224 (podobno on miał sobie lepiej radzić z zapętleniami)jednak nic to nie dawało.Po pisaniu na różnych forach dostałem informację żeby zastosować podwójny reduktor lub dwa pojedyncze. Okazało się, że po wymianie na reduktor KME TWIN udało się wszystko ogarnąć. Po ponad roku auto zaczęło podczas odpalania kręcić około 5 sekund i śmierdziało gazem , podczas jazdy też śmierdziało okazało się, że cały reduktor się rozszczelnił i wylatywał gaz. Wymiana reduktora i kolejne problemy. auto jeździło do wymiany reduktora na benzynie 2 tygodnie i śmigało jak złoto. Po wymianie reduktora dalej odpalalo 5 sekund dodatkowo doszło na wolnych obrotach skoki obrotów (stanie na światłach auto bardzo nierówno pracuje obroty lekko się zniżają) oraz na dojeżdżaniu do świateł tuż przed zatrzymaniem auta skok obrotów nawet do 450 i dławienie silnika a bardzo często do 550 obrotów spadki. Dodatkowo znowu przy maksymalnym przyśpieszeniu auto szarpało. Gazownik od razu przez telefon stwierdził że leje wtryskiwacz i go wymienił. W dalszym ciągu są problemy z zapalaniem często kreci po 5 sekund dodatkowo okazało się że po ponownej wizycie u gaziarza nie daje się wyregulować auta bo podczas przyśpieszenia(but w podłogę) następuje zapętlenie wtrysków i regulacja "wychodzi po za skalę regulacji" czasy wtrysków "ponad skalę" , dalej mam na dojeżdżaniu do świateł spadek obrotów do 500 a czasem 450 i dławienie silnika. Gdy jadę na regulację to udaje się wyregulować wolne obroty żeby nie falowało ale po jednym dniu lub dwóch wszystko się znowu rozwala i z każdym dniem coraz bardziej silnik nierówno pracuje i falują obroty. Słyszałem że wtryski gazowe trzeba wymieniać wszystkie lub kalibrować . Czy prawidłowe jest wymienienie tylko jednego wtrysku?? Gaziarz zaproponował mi że wymieni sterownik na stag qbox i może to da lepsze rezultaty.
ciumekkk
 
Posty: 32
Dołączył(a): 21 wrz 2012 07:10
Samochód: Ford Mondeo MK3
Instalacja: Stag 4

Re: Renault Laguna III problemy

Postprzez psooya » 16 cze 2016 19:35

Wymienia się wszystkie wtryski.
Strojenie instalacji LPG + AFR LM1/LM2, poprawki, przeglądy, VOODOO LPG.
psooya
 
Posty: 4495
Dołączył(a): 13 gru 2012 21:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Toyota Yaris TS 1.5 VVTi
Instalacja: Qbox basic, ac w031, ac r02


Powrót do Różności

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości